RSS

star academy 5


whats ur opinion about star academy programme?


ايه رايكوا ف البرنامج؟


7 comments:

simply me said...

نفرتيتى الجميله

ازيك يابنتى وحشااااااااااااااانى جدا

فينك وايه اخبار امتحاناتك
هو انتى صحيح فى سنه كام دلوقتى؟

ايه يا بنتى ستار اكادمى ده
ولا عمرى شوفته ولا حبيته
سيبك هو احنا فاضيين نتفرج عليه

simply me said...

بس لو عايزه رائى يعنى

هو برنامج خليع ومياصه واستهبال وكل اللى فيه مايرضيش ربنا

ربنا يهدى البنات والولاد يارب
ويهدينى انا كمان

أم أحمد المصرية said...

صديقتي الجديدة نفرتيتي
سعدت بزيارتك لي و قلت ارد الزيارة
بالنسبة لسؤالك انا لم اتابع البرنامج الموسمين الاخيرين لكن رايته بل ذلك وباسمع ممن حولي انه زي ما هو لا يراعي اي شرع او دين و لا يضع حدود للاختلاط و لا للملابس العارية و ده يحسم راي مهما كان الكلام عن موهبة اي حد فيهم يتربوا الاول وبعدين نبقي نشوف حكاية الموهبة دي
ربنا يهديهم و يهدينا
-----------------------------
ابقي زوريني دائما و اتطلع لتعليقاتك

عروس البحر said...

انا عن نفسي مبحبش البرنامج لانه بيسبب مشاكل مع الدول اثناء التصويتات النهائية
مش بتبعه اوي بس سمعت الموسم ده كسب فيه واحد تونسي

simply me said...

اييه يا بنتى اخبارك مع الامتحانات؟
طمنينى عليكى

روح said...

كارثة طبعا
وطمنينا عليكي
وعلي الامتحانات

كلام على بلاطة said...

برضة احنا بتوع ستار اكاديمى
ركزى فى امتحاناتك
تحياتى