RSS

Personality Test

just try
tell ur opinion

5 comments:

break said...

ربنا معاكى فى الامتحان


هشوب التيست ده
بس قلت امسى الاول

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

اشوفة وبعد كدة ارد....

واضح انك بتتمتحنى ربنا معاكى

sa'7so'7te said...

هممممم
انا كان قابلنى التيست ده بس متعرب على منتدى من المنتديات
و الصراحة انا مس مقتنعة بيه لان ده جاى من ثقافه غير ثقافتنا
احنا عندنا الخنزير اكتر حاجة نكرها
و انا عندى الكلب بخاف منه و الفار بتقرف منه..و ده مالوش علاقه بالجابات
عندنا الالوان الاصفر للغيرة و الاحمر للدفا و المشاعر الجامده
دى حاجة فاى اللا وعى العربى..و بالتالى الاجابات مختلفه كتييير عن حقيقتنا

انا رغيت معاكى كتيير و اكيد انتى حسانى تنحة موووت بس انا بفضفض معاكى يا جميله

ومستنيه جديدك

simply me said...

وبعدين بقى يا نفرتيتى انت عشان بتذاكرى تعمليلنا احنا امتحانات
:)

ماشى يا جميله نشوف هو ايه

Crazy Nemo said...

break
-----
اهلا بيكى منوره من زمان مجتش المجونه بتاعتك بس اعذرينى عندى امتحانات

انتى عامله ايه ف الامتحانات؟
-----------------------------------
elgazaly
---------
دى اول مره تيجى فيها المدونه اعتقد نورت المدونه
و يا رب متكونش اخر مره
-----------------------------
sa7'so7'te
-------------
كلامك مظبوط فعلا يعنى احنا اكيد مش هنختار الخنزير زى ما انت بتقولى

بس يعنى
just try 4 fun msh aktar :D

نورتى المدونه
--------------------------------

بندقه
-------
بجد ميرسى جدا على زيارتك للبلوج دايما
و ربنا يوفقك ف الامتحانات
------------------------------