RSS

اعتذار

بسم الله الرحمن الرحيم
انا بقدم اعتذاري بجد واتمنى تسامحونى على الحديث السابق اللى انا نشرته لانى علمت انه حديث منكر واكتشفت ان فى مواقع كتير دلوقتى بقت بتنشر احاديث خاطئه واحاديث ضعيفه وطبعا كله بينقل من بعضه زى ما انا عملت كده من غير ما يتاكد من صحه الحديث وبجد فعلا شكر خاص لروح لان هى اللى قالتلى ان الحديث منكر ولو مكنتش قالتلى مكنتش هعرف هى اديتنى موقع اتمنى ان احنا كلنا نستفاد منه لما نكتب حديث علشان نعرف اذا كان صحيح ام لا
انا بجد بشكرها جدا واجرها عند الله سبحانه وتعالى واتمنى ان انتوا تتقبلوا اعتذارى

6 comments:

روح said...

السلام عليكم
غاليتي بوركتي واثابك الله
الفردوس الاعلي اسأل الله ان يريكي
الحق حقا ويرزقكي اتباعه ويريكي الباطل باطلا ويرزقك اجتنابه
بس إيه رأيك متهيء لي انك لو حطيتي
الحديث وحذرتي منه في البوست دة
وانك افضل من انك تتركية
لوحده بدون تحذير او تكتبي تحتة بالاحمر
بخط كبير ان الحديث دة منكر
في نفس البوست وانا بحذر منه
وانا بشوفلك صحة الحديثين التانين
مع اني مش لاقياهم بس هدور كويس
والله المستعان معلش صدعتك يا غالية
تحيـــــــــاتي

Crazy Nemo said...

الله ايد الدعاء الجميل ده يا روح ربنا يتقبل
حاضر انا هعمل زى مقولتيلى وهكتب انه منكر
سلام

Hadota ... حدوتة said...

هاى يا نيمو
حصل خير
انتى كنتى نيتك تدعونا لذكر الله
كتر خيرك برده

زعلانة انى ملحقتش اول تعليق
بس فى بيتها
دى روح حبيبتى


تحياتى

rack-yourminds said...

نشكرك علي التوضيح


بارك الله فيكي

تحياتي لكي

Crazy Nemo said...

حدوته
ازيك منورانا متتنازليش عن اول كومنت:))))))))
wahed
اهلا بيك شبعت من الاكل ولا لسه؟
:)))))))
سلام

rack-yourminds said...

تقصدي اكل الهريسه هههههه

ااه شبعت ااه يا بطني هههه

تحياتي لكي