RSS

اسف على الازعاج



فيلم جديد و شخًصيه مختلفه و دور جديد للفنان احمد حلمى مش عايزه احرق قصه الفيلم بس انا رايى انه فيلم اكتر من رائع وان احمد حلمى برع ف تمثيل دور شخص مريض بالانفصام (schizophrenic personality) مش عايزه احرق قصه الفيلم للناس الى ما راحهوش حد شاف الفيلم؟ وايه رايوا فيه ؟ طب اللى شاف الفيلم رايه هل القصه دى ممكن تبقى واقعيه و لا بعيده عن الواقع؟ انا رايى انها شخصيه بعيده عن الواقع شويه مهما كان الانسان مريض و متخيل فعلا ان دول اشخاص حواليه ميوصلش الموضوع لانه يروح معاهم اماكن و يقضى معاهم ايام وهم اشخاص وهميين اصلا!!
song el meraya sherine from asef 3 el ez3ag
http://rapidshare.com/files/141940740/elmraya.m3u.html

10 comments:

blue-wave said...

الفيلم دا بجد من اجمل افلام السينما المصريه
بجد تحفه وابداع مش اى حد يفهمه

بنوتة said...

انا شوفت الفيلم و عجبني جدا دور احمد حلمي و منة شلبي و محمود حميدة بس فكرته جديده و مختلفة

Anonymous said...

انا مش دخلته بس نفسى اشوفه اوى


و اكيد اى حاجه لحلمى تبقى حلوه اوى

سلامات

كـــيــــــــارا said...

نيموووووووو


ازيك يابنتي فينك

فيلم تحفه اصلا

كل سنه وانتي طيبه

كلام حسام said...

خلاص نشوفه علي ضمانتك

Crazy Nemo said...

bluewave
---------------
الفيلم فعلا اكتر من رائع
نورت البلوج :)

----------------------------
بنوته
---------
اعتقد دى اول مره تيجى البلوج فيها اهلا بيكى و يا رب كده تيجى على طول
------------------------------
magnolia
-----------
ادخليه بجد هيعجبك اوى و على ضمانتى
نورتى المدونه
-------------------------------
كيارا
-------
انا هنا اهو :D
و انتى طيبه و رمضان كريم علينا كلنا
-----------------------------------
شملولى بن سحلولى
----------------
ايه الاسم الغريب ده ههههههه
ادخله و اكيد هيعجبك ان شاء الله

Hadota ... حدوتة said...

ههههههه

ازيك يا جميل
وحشانى

كل دا وتقوليلى مش عاوزة تحرقى قصة الفيلم ههههههه
اومال لو كنتى حرقتيها كنتى عملتى ايه
هههههه

كل سنة وانتى طيبة ورمضان كريم

Hadota ... حدوتة said...

نسيت اقولك ان الفيلم دا مش بس عجبنى
لا وكمان حبيته لدرجة رحته مرتين ومستعدة اروحه تانى
واتفرجى عليا فى السينما بقة وانا عمالة اعيط وموتة نفسي
:((
بجد الفيلم دا لمسنى اوى

----------

انا مصدقاكى ان ممكن ميكونش فيه ناس كده

بس اللى مصدقاه .. قد ايه ان ممكن واحد يحب ابوه للدرجة دى واكتر ومصدقة كمان .. قد ايه ممكن تعيشي احل قصة حب وتطلع وهم .. ومتخيلة الصدمة فى الحالتين عاملة ازاى

صعبة بجد صدقينى

تحياتى

Crazy Nemo said...

حدوته
-------
حدوته حواديييييت فينك يا بنتى مش باينه من زمان
بجد و الله مبسوطه جدا بتعليقك و المدونه نورت بيكى
هو يعنى انا محرقتش القصه كلها هههههه بس كنت عايزه اتكلم عن الفيلم لانه عجبنى اوى بجد
وانت طيبه الله اكرم
----------------------------

maxbeta3zaman said...

هو احمد حلمى ده ولد شربات من يوم ماكان بيعمل مذيع فى "لعب عيال" كان واضح خفة دمه وحضوره ..دايما اشوف أفلامه فى فيديو الباص فى سفرى لبورسعيد يوميا ..ومتوقع ده يكون الشتا الجاى فى الباص يرضه لأن الفرصة لم تتاح لدخوله فى السينما