RSS

my favorite car


عقبال يااااااارب لما اجيب واحده زيها كمان ميه سنه ولا حاجه ههههههه

6 comments:

Hadota ... حدوتة said...

انا اول تعليييييييييق
هييييييييه


حلوة اوى عربيتك
مين عارف
ممكن تلاقيهها طالعالك بكرة
زى ما كسبتى خط موبينيل فى ملف الثانوية العامة
ممكن تكسبى عربيها زيها ويمكن احسن فى ملف التنسيق

انا بقى بتاعتى بى ام حمرا لو شفتيها الموضوع هيبقى فيه كلام تانى
وممكن تغيرى رأيك

ياستى ربنا يديكى ويدينا

حلوة العربية على كل حال وزوقك جميل

rack-yourminds said...

ليه اليأس ده ,انا بفكر بقي اجيب بسكلته ههههههههه شوفتي التفاؤل

Crazy Nemo said...

hadota
والله ممكن برضه مفيش حاجه بعيده انا نفسي اشوف عريبتك اوى

:)
حطى صورتها ف البلوج بتاعك علشان اشوفها
wahed
ايده بسكلته والله بينى وبينك لا هنجيب عربيه ولا حتى هنطول بسكلته:)هههههههه

barbie girl said...

ههههههههههههههه

بعد مية سنة ايه بس

دول هما كلهم يومين

Hadota ... حدوتة said...

قال يعنى انتى جيتى وشوفتى؟
:p

Anonymous said...

العربية حكاية وهي نفس العربية اللى طلع بيها حماده هلال ويعينى ولعت منه
رب ينولهالك
وعلى فكرة انا عندي مدونة عن العربيات وضايف اخر موديلات مرسيدس 2009 شوفيها يمكن تعجبك
سلام