RSS

بعد النتيجه


الحمد لله النتيجه طلعت وفرحت كتيير الحمد لله انا وصحابى تقريبا كلنا جبنا مجاميع كبيره الحمد لله رحت المدرسه خدت الملف والظرف اللى فيه الباس ورد بتاعتى الى هدخل عليها على الموقع فتحت الظرف انا وصحابى لقينا فيه خط موبينيل هديه فرحنا اوى هما قالولنا ان الخط ده موبينيل موزعاه على طلبه الثانويه كلهم اللى ف تالته ثانوى انا اصلا عندى موبايل بخط فودافون قلت بقى يا سلام خط ف فودافون وخط تانى ف موبينيل وقريب هجيب خط اتصالات ههههه اصل انا بقى شخصيه مهمه وسيده اعمال ههههه
بس المهم عايزه ادخل معاكوا ف الموضوع انا محتاره اوى اليومين دول مش عارفه ادخل كليه ايه طب ولا اسنان وبعدين قالولى الصيدله مقرفه ودراستها صعبه واللى ف طب قالولى متدخليهاش هم بيقولوا كده لان الكليات مش بتوفر حاجات عمليه كتيير فالطلبه بيخرجوا مش عارفين يعاملوا المريض ازاى وحسوا ان اللى تعلموه ملهوش لازمه والاسنان بيقولوا حلوه ومناهجها صغيره بس برضه مش حبه قوى انى اكون دكتوره اسنان معرفش ليه
فمن فضلكوا ياريت لو حد فيكوا ف طب او اسنان او حتى صيدله يقولى ايه نصيحته ورايه ادخلها ولا لا ولو انتوا مش ف كليه من دول شوفوا اقاربكم اي حاجه بس من فضلكوا يا ريت بسرعه لان التنسيق الالكترونى هيفتح يوم السبت

7 comments:

mariam said...

شوفى يا ستى
انا فى صيدله
من الآخر هى معظم المواد بتاعتها كيمياء
يعنى لازم تكونى بتحبى الكيمياء
لأنك كمان مش بس هتذاكريها نظرى
لأ طبعا هتشتغلى عملى كتير جدا
هى كليه عمليه فى المقام الأول
لو عندك اسئله محدده انا تحت امرك

Crazy Nemo said...

مرسى يا مريم كتيير انا بحب الكيمياء اوى وكمان بحب العملى اكتر من النظرى بس فيه كتيير بيقولولى ان الكليه صعبه اوى وامتحاناتها كتيير انتى ايه رايك

rack-yourminds said...

يل ستي شوري ناس كتيره عشان تأخذي قرار صح وشوري اللي تثقي في انه عاوز مصلحتك

تحياتي

mariam said...

الكليه صعبه بس مش قوى
يعنى لو ذاكرتى من غير تراكمات عليكى
هتبقى كويسه بمعنى مش لازم تذاكرى طحن من اول السنه لكن ذاكرى اللى بتاخديه اول بأول
بالنسبه للأمتحانات فهى بصراحه كتيره شويه يعنى ممكن امتحان فى ماده كل اسبوع
لكن مش كل اسبوع نفس الماده
و الأمتحانات اللى بتكون قبل الترم درجاتها مش كتيره

حزيــــــــــــــــــن said...

استخيرى ربنا هو هيدلك
ربنا يوفقك

semsem said...

مبروك الف مبروك
ان امن رايى استفتى قلبى وان افتوك


انا اصلا فنون جميله


تحياتى

Crazy Nemo said...

mariam
انا متشكره جدا على نصيحتك واهتمامك واسئلتى وربنا يقدم ما فيه الخير
حزين
ده فعلا ان شاء الله اللى انا ناويه اعمله هستخير ربنا النهرضه ان شاء الله
semsem
شكرا على المشاركه على فكره انا وانا صغيره كان نفسى اوى ادخل فنون جميله اشتغل ف الرسم او فى الديكور
سلام:)