RSS

وحشتووووووووووونى



وحشتووونى اوى :D


أخيرا رجعت البلوج تانى انا بجد مش مصدقه انى بكتب فيه دلوقتى و انى اعدت فتره طويله كده من غير ما اكتب ف البلوج حاجه و ازور المدونات التانيه بجدت وحشتنى بلوجات كتير اوى من زمان مدخلتش عليها بس ده كان سبب ظروف حصلت الفتره اللة فاتت و كمان طبعا ف كليتى الحبيبه كليه الطب كانوا عاملين امتحان نص السنه بعد اجازه نص السنه و انشغلت بالمذاكره اللى فاتت و سفر و حاجات كتير حصلت

المهم انا مبسوطه انى رجعت تانى و خلاص مش هسيبك تانى يا بلوجى و متزعلش منى

:D

حصلت حاجات كتير اوى لفتره
اللى فاتت ان كان ف مصر او ف غزه او ف امريكا و يمكن فيا و فيكوا انتو :D

انا مش حبه انى اتكلم ف حاجه دلوقتى بس اتمنى ان الايام اللى جايه تكون احسن من اللى فاتت و ان ظروفنا تتحسن و ربنا يوفقنا لكل خير
اتمنى تكونوا انتوا كمان بخير و كويسين
و هرجع الف تانى ف مدوناتكوا لجد ما تزهقوا منى اطمنوا
:p :D

فى مناسبه جميله قربت حبه انى اتكلم عنها و هى عيد الام

انا عارفه ان فى بعض الناس مش بتحب انها تحتفل بيه و البعض حرم الاحتفال بيه

بس انا شخصيا بحب احتفل بيه مش معنى كده انى هعامل مامتى كويس يوم واحد ف السنه او انى لو كنت بعيده عنها مش هزورها غير ف اليوم ده زى ما فى بعض الناس بتعمل

بس انا بشوفه فرصه كويسه لينا اننا نحتفل بمامتنا و تحس ان احنا مقدرين مجهودها معانا و انها بالنسبه لنا حاجه كبيره اوى و فرصه لو كان فى حد ينا على خلاف مع مامته انه يتصالح معاها و اكيد مامته مش هتصده
و نجيبلها هديه جميله م شرط تكون هديه كبيره و غاليه ممكن نجيب ورد او كارت
و لو انت معاك فلوس كتير اكيد مش هتستخصر يعنى و لا ايه ؟ :D

انا عن نفسى بحب أسال ماما عن الحاجه اللى هى عايزاها و أجمع فلوس و اجيبهالها عشان ابقى جبتلها الحاجه اللى نفسها فيها و محتجالها

:)

انتوا بقى ناويين يجيبوا ايه لمامتكوا ف عيد الام ؟

14 comments:

Anonymous said...

وحشتينى جدا يا وحشه
انا بجد اتخضيت عليكى قلت الكليه عملت فى البنت ايه

كده الغيبه دى كلها
الحمد لله انك رجعتى اخيراااااااااااا
والله وحشتينى اوى

:)

Anonymous said...

ااااااه عيد الام
اممممممم
والله لحد دلوقتى ماجبتش هديه
ولا عارفه اجيب ايه
اصل ماما من النوع اللى مش اى حاجه تعجبها لازم هديه تكون نافعه ومفيده
وانا بصراحه مافياش دماغ ولا وقت ولا صحه انى الف ادور على حاجه مفيده

واصلا كل شويه زعلانه منى ومش بتكلمنى
يعنى لو جبت ايه برضه هتفضل زعلانه

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ said...

ولكم باك ^_^

نورتي المدونه من تاني

^________^

بالنسبه بقى لعيد الام
هو اسمه يوم الام
ومفهوش اي حاجه غلط
لان اليوم ده بالظبطت عامل زي
المحطه االلي بنقف عندها
وبنبدأ بدايه كلها إشراقة وإبتسامه

وإن شاء الله اليوم ده بجهز ليه
ويارب يوفقني إني ارسم الابتسامه
على وجه امي وجدتي
^_^



كل عام وانتي بخير

Crazy Nemo said...

انتى وحشتينى اكتر يا بندقه و نورتى البلوج يا جميل

ليه بتزعلى مامتك كده يا بندقه ما هو طبيعى ان ساعات بيحصل بينا خلافات بس مش على طول يعنى و حاولى تخلى عيد الام فرصه انكو تصالحو بعض و تقوليلها ان انا مش بيكون قصدى انى ازعلك ما هو احنا و بعدين هما دايما بيبقى قلبهم علينا و عمرهم ما قصدو فعلا انهم يضايقونا
و بعدين تعالى هنا :p
يعنى ايه لافيكى صحه و لادماغ و لاقت انك تنزلى تجيبى هديه لمامتك ححبيبتك امال هتجيبى هديه لمين ؟
على فكره انا كمان ماما بتحب الهديه تبقى نافعه عشان كده انا بحب اروح اسالها دايما عن الحاجه اللى هى عايزاها و بعدين اروح اجيبهالها و هى بتبقى مبسوطه اننا جبتلها الحاجه اللى هى نفسها فيها ف حاولبى انتى كمان تساليها يا بندقه

ابقى قوليلى اخر الاخبار
-----------------------------------
امير الهدوء
---------
اهلا بيك ف المدونه منور و كويس انك بتجهز لليوم ده
و نسميه عيد نسميه يوم نسميه اى حاجه المهم اننا نحتفل بيه بمامتنا و نحسسها انها حاجه كبيره عندنا

الفراشة الصغيرة said...

الشىء المقدس
طبعا

يا اما عبايه

او جازمه وشنطه

انتى بقى يا نيمو هتجيبى ايه؟

وردشان smilyrose said...

اول زيارة

وكان نفسى تزورينى وانا فى حالة افضل

من كدا ربنا يخليكى لماما ويسعد قلبها

بيكى ويطمنها عليكى يارب وتفضلى

دايما بسمتها وفرحتها طول العمر

وكل سنة وكل ام طيبة بكل لحظة فرح

تمر عليها وهى سعيدة يارب

مش يوم واحد لالالالالالالالالالالالا

طول العمر

smilyrose

وردشان

روح الحب الصادق

simply me said...

اسالها؟؟ ده انتى طيبه اوى يا نيمو
اهه هقولك يا نيمو اصلى حاسه ان نفرتيتى بيكبرك وانتى زى اختى الصغيره وهاقولك يانيمو
:)

يابنتى انا لو سالت ماما عايزه ايه فى عيد الام؟
ههتزعل وتخاصمنى
:(
هى فاكره انى مفروض ابقى عارفه هىعايزه ايه لوحدى
وبعدين لو جبتلها هديه انا فاكره انها هاتعجبها
بتقولى ايه ده اعمل بيها ايه دى؟؟؟؟
والله انا بزعل فى كل يوم عيد ام ده
لانى بحس انى عمرى مافرحتها

ال اسالها ال انتى مستغنيه عنى بقى
هههههههههههههه
انتى عارفه هو صحيح كل البيوت بتزعل وتتصالح
الا بيتنا
ماما بتزعل ولا تتصالح
لانها دايما بتزعل على حاجات ماينفعش تتغير

يعنى هى مثلا اليومين دول زعلانه ال ايه عشان انا مش بتكلم معاها
طيب اعمل ايه يارب انا طبيعتى كده مابعرفش اتكلم مباشر
انا بعبر عن حبى ليها بانى البيلها كل طلباتها واريحها على قد ماقدر وهى معترفه بده والحمد لله

بس انا مش من نوع الناس اللى بتتكلم عن نفسها
اعمل ايه يعنى
اذا كانت امى مش فاهمه الحكايه دى
مع انى قولتهالها كذا مره قبل كده
ياماما مش بعرف اتكلم عن نفسى
ترد عليا
خلاص لما تبقى تعرفى تتكلمى ابقى اكلمك
بالذمه فى حد يقول لحد كده
يعنى هو انا صاحبتها فى الشغل هتخاصمنى

واهى دلوقتى مخصمانى وقالتلى مش عايزه منك هدايا
:) مصلحه
ههههههههههههههههههه

romansy said...

كل سنه وانتى طيبه
وكل ام بخير وسلام
كفايه انى اكون انا اجمل هديه ليها

gogo!sf said...

كل سنة وانتى طيبة
وكل سنة ومامتك طيبة وبخير

تقبلى مرورى

نفرتارى said...

بجد وحشتينا اوووووووووى .. واحنا فى انتظارك على طول


تحياتى ،،

نفرتارى

Kiara said...

ازيك ياقمر

انتي فييييييييييييييييييييين

www.tadwina.com said...

مرحباً
لقد قام أحد المعجبين بمدونتك بإضافتها إلى تدوينة دوت كوم، بيت المدونات العربية.

قام فريق المحررين بمراجعة مدونتك و تصنيفها و تحرير بياناتها، حتى يتمكن زوار الموقع و محركات البحث من إيجادها و متابعتها.
يمكنك متابعة مدونتك على الرابط التالى:
http://www.tadwina.com/feed/764

يمكنك متابعة باقى مدونات تدوينة دوت كوم على الرابط التالى:
http://www.tadwina.com

لعمل أى تغييرات فى بيانات مدونتك أو لإقتراح مدونات أخرى لا تتردد فى الإتصال بنا من خلال الموقع.

و لكم جزيل الشكر،

فريق عمل تدوينة دوت كوم.
http://www.tadwina.com

Crazy Nemo said...

انا متشكره بجد لكل الناس اللى سألوا عليا الفتره اللى فاتت و بعتذر عن غيابى

Crazy Nemo said...

موقع تدوينه بجد بشكركم اوى لاضافهمدونتى عندكم ده شرف كبير ليا